Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


 
AcasaAcasa  PortalPortal  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Cronica Rock n Iasi

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
Alex
moderator cat. II
moderator cat. II
Alex


masculin
Numarul mesajelor : 177
Varsta : 36
Localizare : Botosani/Iasi
Joburi/Distractii : MUZICA (colegu' dutca)
Stare de spirit : fericit
Reputatie : 1
Puncte : 95
Data de inscriere : 03/10/2008

Cronica Rock n Iasi Empty
MesajSubiect: Cronica Rock n Iasi   Cronica Rock n Iasi Icon_minitimeDum Noi 22, 2009 2:31 pm

Am ajuns la 18:30 la Casa de Cultura a Studentilor, m-am intalnit cu niste prieteni din Dorohoi, Botosani, Suceava si am fugit sus sa-mi iau bilet. Am dat 15 lei pentru ca sunt student desi pana in ziua concertului stiam ca biletul e 25 de lei. Cu atat mai bine am avut bani si de bere care surprinzator costa doar 3 lei. Sucul era la pretul de 5 lei dar nu prea ma pasiona.
La 18:50 am intrat in sala, repetau Truda. Lumea era foarte incantata cand i-au vazut. Apoi au urcat pe scena formatia locala Reflexion of Reality (progressive) care i-au inlocuit pe Spectral ce nu au putut veni din motive personale . (din ce stiu s-a certat … dar nu e o stire oficiala).
Dupa un sfert de ora in care si-au acordat chitarile si au facut sonorizarea, baietii au inceput cu un cover Obsession apoi cu piese proprii dintre care mi-a placut Nothing .
Se cunostea ca aveau emotii, a fost primul lor concert, m-ai au de lucrat la voce un pic, dar pe ansamblu s-au descurcat bine tinand cont de multitudinea emotiilor ce s-au acumulat. Reflexion of Reality sunt: Alex(tobe), George(bass), Iustin (chitara), Costel(chitara) si Ionut(voce). Au anuntat ca isi cauta un clapar. Sper sa fi avut success.
Au incheiat recitalul la ora 20:00.
La 21:20 au inceput Skepsis una dintre cele mai iubite formatii din Iasi.