Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


 
AcasaAcasa  PortalPortal  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Parinti si metalul...

In jos 
+5
pixie.corpse
Iarna
vocedinumbra
Amon
skrekk
9 participanți
AutorMesaj
skrekk
moderator cat. II
moderator cat. II
skrekk


feminin
Numarul mesajelor : 280
Varsta : 35
Localizare : constanta
Joburi/Distractii : studenta
Reputatie : 2
Puncte : 251
Data de inscriere : 21/01/2009

Parinti si metalul... Empty
MesajSubiect: Parinti si metalul...   Parinti si metalul... Icon_minitimeVin Iul 24, 2009 1:30 pm

desi stiu ca majoritatea de aici sunt studenti. dar poate unii inca locuiesc cu parintii. cum reactioneaza ei cand dati volumul mai tare la anumite piese metal?

io sunt multumita ca nu mai stau cu ai mei de doi ani de zile. si nici in timpul liceului nu prea erau langa mine. atunci numai noaptea daca ii vedeam. in rest de cand m`am mutat nu am de`a face decat cu vecinii (in cazuri extreme).
dar stiu ca odata ascultam nush ce piesa, lamb of god cred, si m`am trezit cu mama la usa "da mai incet urletele alea! ce aculti nebunii aia? nu auzi cum urla de parac`s apucati?". de atunci cand stiam ca intra pe usa o primeam numa cu zum zum si ale lui daudri baldrs (sau cum s`o scrie), numai albumul ala ii placea.

amu pot sa ascult ce vreau, cand vreau si cum vreau...sa zic saru`mana facultatii, ca altfel, si amu cred ca stateam cu ai mei.
Sus In jos
http://leiln.wordpress.com/
Amon
beginner
beginner
Amon


masculin
Numarul mesajelor : 24
Varsta : 35
Localizare : Onesti
Joburi/Distractii : Potential band member
Stare de spirit : Free
Reputatie : 0
Puncte : 28
Data de inscriere : 26/07/2009

Parinti si metalul... Empty
MesajSubiect: Re: Parinti si metalul...   Parinti si metalul... Icon_minitimeDum Iul 26, 2009 11:00 am